2012. március 31., szombat

OB 7. Forduló!

Nándi a Bajnok! Atival játszotta a döntőt jó meccs volt Nándi nyert 3:2 re!

Az én szemszögemből nem volt most sem könnyű a dolgom a táblabeosztásom a következő volt: Melisek Zsolt, Soltész István, Orosz Barna Vágó András

Barnával kezdtem, Zsolt pedig Istvánnal, Zsoltnak nem jöttek a kiszállók így majdnem még bajba is került de győzött 6:4 arányban!

Én, nehezebb meccsre számítottam Barna ellen aki rossz napot fogott ki nekem ment a játék és így 6:0-val kerültem a tábladöntőbe!

Zsolt összeszedte magát a tábladöntőre ahol mindössze 6:3 arányban maradtam alul!
3:2-ig mindenki nyerte a saját kezdését, ahol Zsolt elvette kezdésem és 4:2 re alakította az állást!
4:3-ra még szépítettem, az 5:4-hez még volt 1 nyilam elhibáztam! Így lett 6:3!

A statisztika picit csalóka, az utolsó leget, ha nem vennénk figyelembe akkor 5:3-as állásnál
Zsoltnak 88.75, nekem pedig 76.50 volt az átlagunk!

Íme, a  mérkőzés teljes statisztikája!


Örülök, hogy idegesség mentesen tudtam végigjátszani a meccset, ráadásul jó játékkal! Biztató lehet a későbbiekben!

Nincsenek megjegyzések: