2011. augusztus 14., vasárnap

Badacsonytomaj 2011

A hétvégén megrendezésre került a X. Badacsonytomaj Kupa, de előtte pénteken a már jól megszokott Páros csapatverseny került lebonyolításra! Az új helyszín már ami a játékteret illeti bevált! Nekem nagyon tetszett rendezett volt egy kerthelyiség volt a közelben, ahol a tömeg elfért kényelmesen!

Páros verseny: Kulcsár Attila - Pavel Drtil   2. hely



                       Balogh Béla - Takács Gábor  5. hely
                       Bandula József - Vágó András 5. hely

A páros versenyt Darányi Zoli és Mészáros Zsolti nyerték! (Sport DC)

Attiláéknak több lehetősségük is volt kézbe venni a meccset amin mindkét páros kiválóan játszott!
Atiék dobtak egy 4/3 as leget is amiben 138-ról szállt ki! ( Tr 20, Tr 20, D 9)

Egyéni verseny (szombat)

A tavalyit is túlszárnyaló magas létszámú nevezés érkezett. A női létszám is emelkedett, ráadásul idén több nemzetiségű versenyző állt a táblák elé!

A Vasasból sokan képviselték csapatunkat! Bandula József, Kulcsár Attila, Balogh Béla, Pavel Drtil, Takács Gábor, Veres László, Vágó András
Még Sütő András is akart indulni a versenyen, felkészülési edzéseket is tartott magának, de mégsem tudott indulni mert a páros verseny végén eltűnt az egyik nyila valahova! Ha valaki megtalálta volna véletlenül akkor köszönjük a segítségét!

Büszkeség, hogy talán a  legnagyobb létszámmal induló klub mi voltunk, és minden játékosunk feljutott a 32-es főtáblára! A pontos eredményeket nem tudom!

Amiben biztos vagyok hogy én 17. lettem! Melisek Zsolttól, a későbbi győztestől kaptam ki!
Őt úgy tudtam volna elkerülni ha az utolsó csoportkörben megverem Bezzeg Nándort, amire nyilaim is voltak, végül 2:1 re alulmaradtam!

Tehát a sorsolásom nem volt egyszerű ennek ellenére a játék mindkét nap jól ment és teljesen elégedett vagyok!

 ÜDV!!!

Még néhány kép a két napból!!!!





Nincsenek megjegyzések: