2012. március 17., szombat

CSB-re készülés

3 hete végzek egy tervezett edzésprogramot, a 3 hét alatt voltak igen mély pontok is a játékomban, ez valószínűleg a sok edzés miatt lehetett, a harmadik heti edzésben viszonylag könnyebb feladatok szerepeltek, lehet éppen ezért picit frissebb vagyok, igaz még 1 hét van a felkészülésből, de kezd a befektetett munka megtérülni!

Jó ideje tervezem, hogy kialakítok magamnak, egy viszonylag rövid idő alatt (15 perc) elvégezhető bemelegítő feladatsort, annak érdekében, hogy a versenyeimen az első mérkőzéseken is tudjak a saját formámban játszani! Ma erre is sor került, lemérve a bemelegítés végére érve 16 perc alatt kényelmesen meg tudtam csinálni!Ebben nincsenek megjelölve teljesítési kényszerek egyszerűen csak bemelegítő jellegűek!

A bemelegítés után gondoltam játszom pár darab 3 nyertet, hisz holnap is erre fog menni a csapatbajnoki forduló! Mégis mindössze 1 db 3 nyertet játszottam, ennek az az oka hogy az első mindjárt úgy sikerült mint még soha:D Ezért gondoltam ez már csak romlani fog, úgyhogy majd holnap folytatom....(remélem)

Az elmúlt időben, amit tudtam edzeni megcsináltam, a holnap a felkészülésen nem fog múlni!



Remélem a többiek jó formában lesznek és győzelmeket tudunk holnap szerezni!
Hajrá Vasas!

Nincsenek megjegyzések: