2012. április 13., péntek

Hol volt, hol nem volt?

Volt egyszer egy verseny Ecseren!
Múlthét szombaton került megrendezésre az Első Tojás kupa Ecseren, az Ecseri, és a Vecsési klub jóvoltából! A Darts mellett szórakoztató programok is voltak, a húsvét jegyében!

Lassan 1 hét telt el,az április 7. én megrendezett jó hangulatú nap után, a versenyről mégsem írt senki semmi, még 1 2 sort sem!Gondoltam akkor én leszek az első:P

Sok időm nincs, de azért az eredményeket megosztom mindenkivel, még ha nem is egy OB-ről van szó azért elég erős mezőny gyűlt össze! Kezd számomra kellemetlen lenni, hogy annyira nem tud senki semmit az eredményekről, hogy minden edzésen vagy versenyen el kell mesélnem újra és újra a történéseket valakinek annyira nincs képben! Ez persze nem az ő hibája...

Furcsa egybeesés hogy túl sok Vasasos játékos zárt az élen!

Az eredmények: Női Egyéni: Szarka Zsuzsi 1.hely
                           Legnagyobb kiszálló: Szarka Zsuzsi
                           Első 180: Szarka Zsuzsi
                           "Legbüdösebb" női játékos: Szarka Zsuzsi

Igen aznap majdnem mindent ő vitt el!:) Ránk férfi játékosokra nézve nem túl hízelgő hogy nem tudtuk sem a 180-ban sem a legmagasabb kiszállóban megelőzni!



Férfi egyéni: Vágó András 1.hely, Takács Gábor 2. Hely, Balogh Béla 5. hely

A sorsolásom nem volt a legideálisabb velük találkoztam , és őket győztem le aznap: Balogh Béla, Végső János, Juhász Béla, Kulcsár Attila, Melisek Zsolt, Takács Gábor
Természetesen sok szerencsére is volt szükség bőven az ő legyőzésükhöz!

Biztos vagyok benne, hogy az Ecseriek is készülnek eredményekkel, képekkel csak a részletes beszámoló elkészítése több időt vesz igénybe mint az én kis pár sorom!

Vasárnap UTOLSÓ vagy VIII. Bp-i Steel forduló, kinek hogy tetszik:D Vannak még eldöntetlen kérdések!Remélem lesz bőven játékos aki eljön, ha neki esetleg már eldőltek a kérdései, vagy nem érdekelt! Felkészülésnek mindenképp jó a közelgő WDF-re!

HAJRÁ VASAS!

Nincsenek megjegyzések: