2012. április 15., vasárnap

BP STEEL VIII. Utolsó forduló!

Ma lezajlott a Budapest bajnokság Steel szakágának utolsó fordulója! A fordulót megelőzően már biztos volt hogy a cél a egyéniben  a 6. vagy 5, hely megszerzése lehetett számomra, párosban pedig a 4. hely megtartása, Tomival!
A párost könnyedén sikerült megőrizni, ráadásként főágon menetelve még a fordulót is megnyertük Tomival!

Az egyéniben nagy fordulatokat éltem ma át! 2 db 5 fős csoportra osztották a 10 embert. Az eslő 3 meccsemet elvesztettem 2:3 arányban, de a legek elcsípése annyira fontosnak bizonyult hogy 1 győzelemmel sikerült továbbjutnom:) Úgy éreztem onnantól kezdve egy új verseny kezdődik!
egyből szembetaláltam magam Takács Gabival, akivel nagy tatában voltunk egymással is és még a 4. helyért is! sikerült nyernem 4:1 re így elődöntős voltam és már megvolt a biztos 5. hely amit célként kitűztem!

Az elődöntőben visszakaptam azt a Ricót, akit nagy nehezen sikerült 3:2 re megverni a  csoportban!
Öt is megvertem 5:2 re döntőbe kerültem! És egy lehetősségre lettem figyelmes OCS kikapott a csoport utáni első meccsen így ha megnyerném a fordulót meglenne a 4. hely is , amire tényleg csak matematikai esély volt!

Sikerült! Első Bp-i egyéni fordulós győzelmemet Szabados Ati ellen értem el, aki már összetettben biztos másodikként kezdte a döntőt! Gratulálok neki és mindenkinek aki végigküzdötte az évet!

Jövőhéten a soft fordulón fordított nap lesz , ott a megszerzett előnyöket kéne megtartani!Nem lesz egyszerű! Cél a páros 3. hely Norbival és az egyéni 4. helymegtartása!

Párosban 13, míg egyéniben 7 pont előnyöm van! És egy hetem hogy felkészüljek:)

A lányok is bajnokok lettek!!!! Szarka Zsuzsi, és Mayer Rita!  GRATU!!!!!!
Hajrá Vasas!

Nincsenek megjegyzések: